zaterdag 24 januari 2015




Een heel enkel keertje zie ik een roodborstje in m'n tuin.
Dat vind ik zulke leuke vogeltjes. Als ik er eentje gezien heb,  is m'n dag helemaal goed.
Hoe ik ook van alles probeer, het blijft een uitzondering.  Nu heb ik deze collage gemaakt.
Als ik die nu in de tuin hang en de roodborstjes lezen dit, zouden ze dan vaker komen............???


òf kan het er aan liggen dat er altijd kauwen komen kijken of er ook iets te halen valt?

Al kun je bijna niet in het voederhuisje, is het toch de moeite van het proberen waard, want wie weet.......

2 opmerkingen:

  1. Een vogelhuisje met nog kleinere opening? Of zou hij zich daar ook nog inwurmen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vogelhuisje met nog kleinere opening? Of zou hij zich daar ook nog inwurmen?

    BeantwoordenVerwijderen