woensdag 13 januari 2021

5220- Ook de buitenkant (voor- en achterkaft) is nu klaar. Het was nog behoorlijk dubben hoe ik dat zou doen. Eerst beplakt, maar dat was niet naar m'n zin. Nog een paar probeersels gemaakt en uiteindelijk werd dit het . Met een sjabloon. De kleur verf heb ik aangepast aan de stof die ik voor de rug gebruikte.


5220- En hier is de titelpagina. Met de inhoudsopgave. Nummer 32 heb ik doorgestreept omdat ik die niet wilde doen. Dat thema was "kleurboek" en dat sprak me helemaal niet aan. 

Nu is dit project helemaal klaar en dat is maar goed ook want intussen ben ik begonnen aan "Kronieken", een workshop voor het komende jaar van Marits Paperworld . Ook weer heel leuk om te doen en daarvan zal ik ook weer van alles op dit blog laten zien.  Tot later en pas goed op jezelf.



 

4 opmerkingen:

  1. Wat goed van je, dat je het project nu helemaal hebt voltooid!
    Ik zie dat ik nog een bericht heb gemist..., ga ik eerst even lezen.
    Succes met je volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaft! Het voelt vast heel fijn om het project nu helemaal klaar te hebben.
    Leuk dat je met een nieuw project bent begonnen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeetje, wat ben ik lang niet op je blog geweest... er is ineens zoveel te zien/in te halen! Lekker bezig joh! Wat me echt opviel was die regenpijp met dat boek eronder... heb ik ook nog nooit gezien! Ik ga de eerstvolgende keer dat ik in de buurt ben een rondje rondom de bieb lopen om die pijp te vinden, zó leuk!! En fijn dat je er bij bent in de Kronieken workshop, ik hoop dat je veel inspiratie en plezier beleeft aan mijn lessen (en aan wat de andere deelnemers laten zien/doen.) Liefs uit het centrum meis, blijf gezond en veilig hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je Crea 5220 hebt kunnen afronden met een mooi boek. Ik heb lang getwijfeld om de Kronieken cursus te doen, maar een half jaar was me toch echt te lang. Ben benieuwd naar jou uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen