donderdag 12 november 2015

 Deze zentangle heet:  kralen.

Het verhaal van het ontstaan vind ik heel bijzonder. Op haar blog meldde degene die de opdracht gaf iets met kralen te tanglen dat bij hen in het ziekenhuis kinderen elke keer na een behandeling een kraal krijgen. Een lief gebaar om vervelende behandelingen toch een positief tintje te geven.

Dat bracht mij op het idee om er een hart-vorm van te maken.



                                       Dit heet tri-bee. Ook hierin heb ik wat kleur gebruikt.

1 opmerking:

  1. Het is alweer een tijd terug dat ik op je blog was dus er was heel wat bij te lezen... achgosh, die poezemutsjes... doet me denken aan mijn kindertijd. Ik kleedde onze poes Joris (een zwart-witte lobbes die alles met zich liet doen) in een poppejurkje mét mutsje en reed hem rond in een poppewagentje - hij vond 't best... hihi. Je Mixed Emotion pagina 'admiration' is prachtig geworden! Ik zit ook helemaal in de herfstkleuren de laatste tijd... mooi! En je tangles zijn als altijd weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen