zaterdag 13 augustus 2016

Een nieuwe serie van Get Messy heeft als onderwerp: Muziek.
De vraag was om er wat naaiwerk in te gebruiken.
 
Dit is de titelpagina die ik maakte.



Voor de 2e van de serie wilde ik het papier er "oud" uit laten zien en gooide er koffie over.
Zodoende kwam ik op het idee om de "Kaffeecantate" van J.S. Bach te gebruiken als onderwerp.
Heel voorzichtig heb ik het koffiepapier door de printer gemanouvreerd, zodat de partituur er goed opkwam.
"Koffie en muziek: de perfecte Mix".

4 opmerkingen:

  1. Niet teveel koffie eroverheen gooien....of heb je nog genoeg als ik om de koffie kom?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet teveel koffie eroverheen gooien....of heb je nog genoeg als ik om de koffie kom?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely work, I love your use of vintage papers also.
    Thank you for commenting on my blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelukt zeg, je koffie-print! En met de naaimachine over het papier - dat is alweer tijden geleden dat ik dat deed. Leuk, leuk... zal ik ook weer 's...???

    BeantwoordenVerwijderen