woensdag 5 juni 2019

Saté prikker boek

 Satéprikkers kun je voor van alles gebruiken. In dit geval om een boekbinding te maken.


Hier zie je dat ze om en om door de bladzijden "geregen" zijn.
Van tijdschrift pagina's maakte ik de bladzijden.
Omdat de achterkant ervan meestal niet past bij de voorkant, die je wilt laten zien, heb ik de achterkanten aan elkaar geplakt. 
Dat geeft gelijk ook meer stevigheid.


Hoe ik aan dit idee gekomen ben, weet ik niet meer. Waarschijnlijk een keer ergens opgepikt.

2 opmerkingen:

  1. Haha.... ik weet wel waar je dit hebt opgepikt Nel! (je was met één van je dochters bij mij die middag... ) Leuk, zo met die bewerkte magazine-paginas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boek! Maar ik ga nu eerst maar eens aan de gang met de 1e week van QDS!

    BeantwoordenVerwijderen