vrijdag 13 maart 2020

5220

5220 staat voor 52 weken in 2020. 
Elke week een item over een vastgesteld onderwerp.
Pas bij week 8 ontdekte ik het blog busybessy.blogspot.com 
Week 8--Vierkant
              Hiervoor komt het ontwerp voor m'n voortuintje goed van pas.Laat dat  nou net bijna 5x5 meter zijn.


 Week 9--Geel
               Wat moet ik nou met geel? Toen ik ergens een recept met saffraan kip-spiesjes zag, kwam ik op dit idee.

Week 10--Strepen
                De bladzijden in dit oude boek eerst allemaal aan elkaar geplakt-niet     zulk geweldig papier in 1910 (!)- en van een laag gesso voorzien.
Daarop gescheurde strepen van iets wat ik geschreven heb. Een stukje Walchers schortenbont rechts en daarvan 2 papierstrookjes: de hartjes en v-vorm.

7 opmerkingen:

  1. Leuk..., je bent begonnen! En meteen een inhaalslag...
    Mooie uitwerkingen heb je gemaakt. Sommige onderwerpen zijn best lastig hè.. Maar je kunt er altijd een draai aan geven, alles is goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well! Interesting your creations! It's fun to create them all together!
    Hugs,
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat nu ook mee gaat doen met Crea 2020.
    Ik zal eens een kijkje gaan nemen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Nel,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog,
    leuk dat je ook mee gaat doen. Dat vierkant,
    je tuint van 5x5 is wel heel toevallig zeg,
    geslaagde uitwerking. Ook de andere twee
    uitwerkingen zijn mooi geworden.
    Je bent echt een creatieve dame, ben al van
    alles tegengekomen op je blog, leuk!!!
    Je hebt geen volgen gadget op je blog maar
    heb je aan de lijst van mijn favorieten
    toegevoegd dan kan ik je nieuwe posten volgen.

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je ook meedoet en dan gelijk drie achter elkaar!
    Mooi en overzichtelijk dat vierkante ontwerp.
    Erg leuk en grappig met geel en zeker ook creatief, dat geldt ook voor de strepen. Gaaf dat je Walchers schortenbont hebt gebruikt! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom in de club! En je bent meteen bij! Je zult zien, het blijft een uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitwerkingen. Ik volg deze uitdaging al langer, maar doe niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen