zaterdag 27 februari 2021

Deze week was het met het heerlijke weer voor mij "tuinweek". Dat was wel nodig. Eens flink opruimen en allerlei planten en struiken snoeien. En ook met een schepje de cadeautjes die de buurtkatten achter laten in m'n voortuin verwijderen. 

Wat veel fijner was: de sneeuwklokjes die overal tevoorschijn gekomen zijn. Daar word ik altijd weer blij van.


Bij het opruimen vond ik ook nog uitgebloeide bloemen van de Hortensia Limelight. Wat een mooie structuur heeft zo'n verdorde bloem!


Daar moest ik wel even een detailfoto van maken. Zo bijzonder en zo fragiel.

2 opmerkingen:

  1. Ja prachtig die tere droge bloemen, ik ruimde ze vandaag ook op, in de tuin van onze zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat struinen en ruimen in de tuin, ja heerlijk
    hé de sneeuwklokjes, mijn hart maakt ook altijd een
    sprongetjes. En inderdaad prachtig altijd het geraamte
    van zo'n fantastische bloeiende plant te zien. Het is
    gewoon een kunstwerkje.....

    BeantwoordenVerwijderen