zaterdag 30 januari 2016

Als je met woorden bezig bent zie je allerlei mogelijkheden door even op internet te zoeken.
Zo kwam ik "krantenpoƫzie" tegen en ben dat ook eens gaan proberen. Nou is poƫzie wel een groot woord. Het gaat meer om het maken van een zin. Het leuke vind ik om er absurde zinnen van te maken. Het eerst maakte ik de zwarte --rol de derde bloem, enz.--, toen die er naast staat.

                                                     Daarna deze met wat doodles. 
 
(Klik op de foto's om te vergroten)

 Ook m'n un-planner vroeg aandacht. Dit is een stukje van deze week. Alweer de laatste van januari.

1 opmerking:

  1. Ik heb al veel te lang niet met 'gevonden poezie' gespeeld... het wordt tijd dat ik mijn mapjes met zinnen/woorden weer eens uit de kast haal - of een stuk krant :) De uitkomst/het resultaat van dit soort werk is altijd weer verrassend, ook jouw gedichten zijn weer geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen