woensdag 27 januari 2016

De eerste bladzijden in mijn zelfgemaakte boek (zie afgelopen zaterdag) heb ik gebruikt om de tutorial van Marit's paperworld uit te werken. Nou, dat was echt werken, monnikenwerk bijna. Gelukkig ben ik over het resultaat tevreden. En hiermee is ook het "enge" om in een nieuw boek te beginnen, verdwenen.

Ik had er wel gelijk de smaak van te pakken en ben gaan uitproberen welke mogelijkheden er nog meer zijn met deze manier van werken.
Dat bracht me op het volgende:

 Eerst ben ik weer gaan schrijven, daarna letters getekend en uitgesneden en ze op de tekst gelegd en omlijnd.
 Daarna heb ik verschillende proefjes gedaan om te kijken wat het best uitkwam.
En toen ik een keuze gemaakt had, heb ik die op deze manier uitgevoerd. De tekst had ik gezien in neon letters op een flatgebouw in Vlissingen. Ik wilde er al lang iets mee doen, maar wist niet wat dat moest zijn. Nu ben ik helemaal blij dat ik de tekst eindelijk kon gebruiken.

1 opmerking:

  1. Oooh, Nel, wat zijn deze pagina's mooie geworden! Jahaa, die tekst op zo'n flatgebouw in Vlissingen is me ook al een paar keer opgevallen (leuk is-tie!)

    BeantwoordenVerwijderen