vrijdag 22 april 2016

dag 10--Insect
Hierbij dacht ik meteen aan het gedicht van Guido Gezelle. Welk insect het zou worden, wist ik zodoende direct.
dag 11--Vandaag at ik...........


dag 12--Your spirit animal.
Een adequate vertaling kon ik er niet voor vinden. Het betekent zoiets als: een dier waar je iets mee hebt of wat symbolisch voor je is.


dag 13--Songtekst.
dag 14--Historisch figuur.

Het blijft  in de muziek, maar wel een heel ander genre !

dag 15--overgeslagen

dag 16--Zodiac teken.
                                                                                                                     wordt vervolgd  

1 opmerking:

  1. Je 'schrijverke' is zóó leuk Nel! Vind je het nog steeds leuk om te tekenen? Ik moet mijn schetsjes nodig weer eens op m'n blog zetten (ik plaats wel elke dag de tekening op m'n facebook-pagina, maar heb op m'n blog nog wat in te halen... er staan alweer 13 tekeningen klaar!)

    BeantwoordenVerwijderen