dinsdag 30 juli 2019


Quirky Dutch Summer 7.
Het verhaal van m'n idee om een kiwi te planten en hoe dat afliep.
Een foto van kiwi's aan een tak heb ik met acrylverf uitgebreid. Pas daarna de achtergrond gemaakt. 
De foto zoals ik mezelf al zag met vers geplukte kiwi komt uit een tijdschrift.
Met doorzichtig breed plakband maakte ik er een transfer van en plakte die erbij.


Gelukkig doen de planten in de tuin het beter, hoewel de mieren  die op de Campsis zitten niet echt m'n favorieten zijn.
 Ook de Hortensia Limelight staat weer in volle bloei. Begonnen als klein struikje, is het nu al een flinke bos.
Het voordeel van deze is, dat die niet gauw last heeft van regen. Blijft daarna toch rechtop staan.
Rechtsonder zie je nog net Floortje lopen, m'n poes van 12 jaar. Meestal loopt ze netjes over de paadjes.  



1 opmerking:

  1. Prachtig, die Hortensia! Ik had in de tuin in E'hoven een blauwe staan.. gekregen in een pot als 'kamerplant' maar buiten gezet groeide die binnen een paar jaar uit tot een grote struik, elk voorjaar roestige spijkers bij de wortels en hij blééf mooi blauw... ik mis 'm soms nog! En die Floortje... ineens 'outside the box (paadjes) - en dat op haar leeftijd. Da's lef hebben!

    BeantwoordenVerwijderen