woensdag 3 juli 2019


Voor Quirky Dutch Summer 1 maakte ik een boekje . Het omslag is van een stukje canvas wat ik nog had. De letters tekende ik, daarna uitsnijden, en die uitgesneden vormen sjabloneren op het canvas. Daarna nog een keer op de titelpagina met het zelfgemaakte stempel van m'n "spirit animal" erbij.


QDS 2.  Een tijdschriftpagina  willekeurig scheuren. Van die scheursels een figuur samenvoegen. Met zwarte en witte pen er iets extra's aan toevoegen. Als rand met hanepoten iets schrijven wat bij het plaatje past.
Deze vier waren het resultaat van die enorm leuke opdracht.

1 opmerking:

  1. Zó leuk, je canvas-journaal - en die collages: echt super! Die mannetjes-vogel met veren in zijn kont, daar word ik blij van, en je zeemeerman vind ik ook helemaal geweldig! Ik heb 'QDS 2, collage' op mijn planning staan, wil er zelf komend weekend mee aan de slag... ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen