dinsdag 18 mei 2021

Tot m'n verrassing werkt dit ook: met verschillende kleuren aquarel vlekken maken en als dat droog is dan met Gesso een soort bloemvormen tekenen. Na drogen met grafietstift de tussenruimtes vullen. Daar was ik wat huiverig voor, maar het bleek te kunnen. Met pen en marker nog wat opgepimpt. En dit was het dan. Leuk om te doen. Het idee komt van een workshop van Carla Sonheim.


Hierbij eerst de "tekening" gemaakt met aquarel . Ook weer vlekken en die geaccentueerd op allerlei manieren. Ook hier markers gebruikt. Dit was een probeersel en eerst wilde ik het weggooien, maar toen ik de letters uitgeknipt had en een donkergroene acryl-ondergrond geverfd had, vond ik het toch leuk om hem op m'n blog te zetten.
 

4 opmerkingen:

  1. Beide vind ik ze heel goed geslaagd. Heelgrappig om
    het eens op een totaal andere manier te benaderen
    en met succesvolle resultaten, heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk experiment... Misschien ga ik het ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om nieuwe technieken te proberen en helemaal leuk als het zulke mooie resultaten geeft!

    BeantwoordenVerwijderen