maandag 21 december 2020

36- rechthoek.  Het fotootje van 'tHof Vryburg vond ik in een brochure. Dat bracht  me op het idee om  er rechthoeken bij te tekenen en te vullen met kleurpotlood in de kleuren van de foto.



42-borduren/naaien.  Allebei een grote hobby van me, dus de keus was moeilijk. Toch maar voor naaien gekozen, vooral omdat ik van m'n opleiding nog miniatuur patronen heb. Je kunt aan het plakband zien dat het echt al een "ouwetje"is. Om het op de bladzijde van m'n boek te laten passen, moest ik er wel een stukje afknippen. Van die mini-patronen moest je ook mini-kledingstukken maken.


44-wit.  Over deze hoefde ik niet lang na te denken. De gekantkloste zwaan had ik nog liggen, het golfpapier zat in een papier-bewaardoos en de letters kon ik uit dik papier snijden. Ook wel eens lekker als het heel vlot gaat.

Dat is anders dan dit hele project. Het heeft maanden stil gelegen en sinds een week of 4 ben ik er weer mee verder gegaan. Deze laatste weken van het jaar post ik af en toe iets wat klaar is. In elk geval maak ik ze wel allemaal. Veel te leuk om te laten liggen en maar een half album (ongebruikt fotoalbum) te vullen.
 

3 opmerkingen:

  1. Wat goed van je Nel, wederom drie thema's ingehaald. Alle drie
    weer mooie originele uitwerkingen. Vooral de laatste "WIT" vind
    ik heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n oud patroon met vergeeld plakband. Goed van je om toch de ontbrekende prompts te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hop, en nog eens drie! Een prachtige mooie witte zwaan. En ik vind de rechthoekjes ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen