donderdag 24 december 2020

47- bloem. Op dik papier heb ik de bloem getekend, gedoodeld en gekleurd, uitgeknipt en in m'n boek geplakt. Schaduwen erbij met grafietstift. Gelukkig had ik die bloem al liggen, dus het was nu niet zoveel werk.


48- losse letters. Een oude krant uit China met gesso erop als ondergrond. Daarop gestempeld met de letters (de grote) die ik al eens uit gummen gesneden had. De kleine letters zijn gekochte stempeltjes. Een rolstempeltje kwam van pas om alles te verbinden.
50- plusteken. Het kon niet mooier! De brief van de verzekering zat in een envelop met plustekens. Op de ondergrond eerst het middendeel gemaakt en de buitenkanten met watercolour-pen. Een cirkel uit de envelop gesneden en opgeplakt.

Net voor Kerst klaar. 51 en 52 (zwart en glitter) wil ik volgende week maken, zodat ik die nog dit jaar kan posten. De ontbrekende komen dan in 2021 wel.

Fijne Kerstdagen allemaal.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat vind ik je bloem mooi! Het lijkt wel alsof je met de naaimachine steekjes hebt genaaid..., kun je nagaan hoe regelmatig je doedels eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking heb je weer toegevoegd, de eerste die
    prachtige bloem, wowww heel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zet er wel vaart achter! Knap hoor, om er zomaar 3 tegelijk te doen. Ik vind je bloem het mooiste, maar de plustekens zijn ook goed gevonden. Soms heb je zomaar ineens geluk om iets te vinden. Ik vond zelf de losse letters best lastig, maar dit is mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice effect the red letters on the background of the Chinese characters ... Merry Christmas!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig met inhalen, de bloem is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen